26. 01. 2012.

KOLEKCIJA LUDIH SLIKA

SISE SILIKONI I SMJESNE SLIKE

Smjesne slike, guzva u sesnestercu, faul, prekrsaj, slobodan udarac
Smjesne slike guzva u sesnestercu

DEČKO I DJEVOJKA


DJEVOJKA -  izvini dečko, imaš li možda cigaru?
DEČKO - Nemam, ali imam sat...
DJEVOJKA - Pa šta će mi? da pušim sat...?
DEČKO -  Pa ne moraš bas  sat, možeš i pet minuta sto se mene tiče...


PUTNIK U WC-u



Putnik u avionu krenuo u WC. Međutim muški je bio
zauzet (a njemu prigustilo) i stjuardesa ga posla u ženski toalet.
Ali ga je upozori da slucajno ne dira dugmadi sa natpisima: MTV,
MTV, PMP i AVT.
Smjesne slike, od biraca nema jebaca, sex, jebanje, jebac
Smjesne slike od biraca nema jebaca
Ne mogavši savladati svoju radoznalost, on pritisnu taster MTV
- I mlaz tople vode mu zapljusne guzicu.
Iznenađen on pritisne i dugme MTVa, a mlaz toplog vazduha
ga osuši.
Dobro njemu pa pdluci da  pritisne i dugme PMP - i pufna
mirišljavog pudera ga fino zapraši.
Zamišljeno razmišljajući o tome kako su žene  razmažene on pritisnu i
dugme AVT i...
Naš putnik se budi u bolnici i aokolo gleda oko sebe.
Gdje je avion? Gdje sam to ja? - zbunjeno pita sestru koja se tu našla.
Bosanski, solari, kvarcanje, zagorio, izgorio,
Bosanski solari
Gospodine, Vi ste u bolnici. U avionu ste pritisnuli dugme AVT
- Automatsko vađenje tampona. Vaš penis je ispod jastuka!


DVA PEDERA


Sjela dva pedera u taksi i sad ovaj jedan pita drugog:
PEDER 1 - Dragi, meni se priprdjelo, sijmem li?
PEDER 2-  Naravno ljubavi.
I ovaj prdne, čuje se samo tiho šištanje, a sve to sluša šofer.
PEDER 2 -  Srce, sad bih i ja mogao. Dopuštaš li mi?
PEDER 1 -  Naravno.
 I ovaj isto prdne, ali se skoro ništa nije čulo.
Čuje ovo sve šofer pa misli u sebi: "E sad ću im ja prdnuti pošteno." I odvali šofer da se čulo i na ulici.
Ova dvojica se samo zagledaše, pa kažu u isti glas:
 Djevica!!!


SULJO I FATA




Suljo i Fata dosli u Ameriku i sjeli u taxi.
sise, silikoni, dojke, cice, velike sise, sexy sise, seksi
sise silikoni
Pita njih taxista - “Where are you coming from?”
Suljo - “From Bosna!”
Fata - “Šta kaže? Šta kaže?”
Suljo - “Pita odakle smo a ja kažem iz Bosne.”
Taxista - “Which town?”
Suljo - “Sarajevo.”
Fata - “Šta kaže? Šta kaže?”
Suljo - “Pita iz kojeg smo grada, a ja rek”o iz Sarajeva.”
Taxista - “I had the worst sex in Sarajevo!”
Fata - “Šta kaže? Šta kaže?”
Suljo - “Ma kaže da te zna!”







Smjesne slike služe za zabavu,zafrkanciju i zezanciju. Blog sadrzi i kolekciju viceva i smjesnih slika.