28. 01. 2012.

SMJESNE SLIKE

NAJBOLJE SMJESNE SLIKE


PSIHIJATRIJA

Smesne slike, jaja, muda, kurac, sex, jebanje, jebačina
Smesne slike jaja

U posjeti  psihijatri ji, jedan posjetioc pita direktora bolnice, po kojem kriteriju odlučuju koga će primiti u bolnicu na liječenje.
"Vrlo jednostavno..." reče direktor...
 "Odvedemo ga u WC, pred kadu punu vode i damo mu kašikicu za čaj, čašu i kantu, i kažemo da isprazni kadu na najbrži mogući način."
"Aha, razumijem..." reče posijetioc...
"Onaj koji je normalan, počne vaditi vodu s kantom..."
"Ne," reče direktor...
 "Onaj koji je normalan izvuče čep sa dna kade. Želite li sobu s smjesne slike balkonom ili bez ?


SVEKRVA I SNAHA

Mala nevjesta, na bosanski, nacin, serija, pink, nove epizode
Mala nevjesta na bosanski nacin


Govori svekrva snahi koja je upravo dolazi sa posla:
SVEKRVA - "Tvoje vršnjakinje kada dođu sa posla, još mogu raditi oko kuće i po kući, ti samo kukaš kako si premorena od posla i izlezavas se!"
Na to će snaha:
SNAHA -  "Vaše vršnjakinje već odavno leže na groblju, a ja vam nista ne prigovaram!!"


ŽENA

Smjesne, slike, tunel, ljubavi, sex, ufaceni na djelu
Smjesne slike tunel ljubavi

 -Žena u krevetu-DAR BOŽJI!
-Žena u kuhinji-SLUGA BOŽJA!
- Žena u šopingu-KAZNA BOŽJA!!!

COVJEK


Draga, moram ti reci strasnu istinu. Firma mi je bankroti rala, otac me
izbacio iz nasljedstva... slupao sam auto... Hoćeš li me i dalje voljeti?
-Naravno, ali ces mi i jako nedostajati!


Smjesne slike, super, zastita, kondomi, vrste kondoma, sex, jebanje
Smjesne slike super zastita
LIST


Cita Mujo,knjigu dok leži pored Fate, kasno uvece u krevetu...
Povremeno zavuce ruku pod čebe i dira je...
Odjednom gasi svetlo i okrece se da spava...
Sta to radiš? pita Fata zbunjeno...
Cijelo vreme me gladis i pališ ,a sad bi da spavaš..
Ma ko te pali jadna , samo sam kvasio prst da okrenem list...