14. 01. 2012.

Vicevi

Vicevi

Stara bagra, stare babe, lude babe
Stara bagra 
Doživio informatičar brodolom i našao se na pustom otoku. Dani, mjeseci su prolazili i shvati on da ga nitko neće spasiti te počne on graditi nekakvu kolibu. Složio on sebi kolibu, i ono fino zaspao…
Kad ujutro se probudi a iznad njega stoji ženska – plavuša, vitka, zanosna … i kaže ona njemu ‘ajde ti dođi kod mene ja sam tu s druge strane otoka.
Došli oni kod nje kad vidi on, velika kuća, sve sređeno, štednjak, frižider… Pita on nju pa otkuda ti sve to ? Ma to sam sve pokupila s broda prije nego je potonuo…. Uđe unutra, ona njega fino nahrani… Kaže mu neka se istušira,
kao ono ima ona i toplu vodu . bojler na generator… Istu šira se on, izađe van a ono ženska skine grudnjak pa gaćice … i kaže mu: E sad ću ti dati ono sto čekaš već 6 mjeseci ….
A informatičar će: Nemoj me zezat da imaš Internet!!!!!





Glupača vazni su lajkovi smjesne slike
Glupača vazni su lajkovi
Mlađi čovjek stoji u redu u supermarketu kad spazi zanosnu plavušu iza njega kako mu maše i smješka se.

Iznenadio se da mu maše takva ljepotica i iako mu se odnekuda činila poznatom, nije imao pojma otkuda.

- Oprostite, mi se znamo?

Ona mu odgovori: ‘Možda se varam, ali mislim da ste vi otac jednog mojeg djeteta!’

Film mu se odvrati unatrag na zgodu kad je jedan jedini put bio nevjeran:

Rekao je: ‘Bože, onda vi morate biti striptizeta s moje momačke večeri, koju sam pred svim kompićima ševio na biljarskom stolu, dok me je vaša frendica mlatila po guzi mokrim celerom i gurala mi krastavac u guzicu?
Ne – odgovori plavuša. Ja vašem sinu predajem engleski !!!