05. 02. 2012.

SNIJEG SNJEŠKO BIJELIC

ZIMA


zimske, radosti, ludsoti, zajebancije, zezancije
zimske radosti
Ova zima će se pamtiti dugo. Snijeg do jaja :) Snješko bijelic do krova :)  Poz. i uživajte u zimskim čarolijama...

DZEJ I LEPA BRENA


-Dzej optužen za silovanje Lepe Brene.
-Jedini dokazni materijal je bila kanta za
vodu.
- Postavljali je ispred, iza, sa
strane, namještali ga svakako, ali ne
može Dzej nikako da dohvati.
-Oslobode ga optužbe i dok je izlazio iz suda..
 Pita ga tužilac:
Snjeg, zirafe, gprs, izgubljeni, pronaci, pomoci
Snjeg zirafe gprs
TUŽILAC - Sad si slobodan, pa hajde mi reci:
Kako si to sve izveo?
Dzej se nasmija pa odgovori:
Dzej - Pa sa kantom.
TUŽILAC -  Kako kad nisi mogao dohvatiti ni sa kantom?
Dzej -  Stavio sam joj kantu na glavu.
TUŽILAC -  Pa kakve to veze ima?
Dzej - Onda sam se uhvatio za ručku....


ŽENA I MUŽ



 Zima,  furanje, ludosti, likovi, debili
Zima,  furanje ludosti
Žena pita muža:
- Sviđali li ti se moj novi šešir?
- Divan je, zaklanja ti cijelo lice....


MUJO I HASO



Mujo i Haso pričaju u kafiću.
Pita Mujo Hasu:
MUJO - Ej bolan, čujem da si dobio trojke!Čestitam!!!
HASO -Aha, žena mi je čitala dok je bila trudna ''Tri Mušketira''.
Mujo pokupi stvari i krene prema vratima. Zaustavi ga Haso i pita:
Snjesko belic, bijelic,  alkoholicar
Snjesko belic alkoholicar
HASO - Šta ti je bolan?
- Žurim kući, moja je trudna, a čita ''Alibabu i 40 razbojnika!''.

PERICA


Perica pita tatu:
- Tata, je li istina da mi potičemo od majmuna?
- Da, sine. Zato te nisam upoznao sa maminim roditeljima...!


snjesko bjelic, parodija, pas
snjesko bjelic parodija pas


smjesne slike