03. 02. 2012.

PUNICA VICEVI

PUNICA


ČOVJEK I SLUŽBENIK

YOUR PICTURE KEYWORD HERE
Smjesne slike prdi

Dolazi čovjek u poštu na razgovor za posao.
Službenik pita - Da li ste već negdje radili?
ČOVJEK - Bio sam 3 godine u vojsci.
Službenik - Imate li kakve beneficije?
ČOVJEK - Ranjen sam, odnio mi geler genitalije.
Službenik -  Primljeni ste, radno vrijeme je od 08:00 do 16:00. Dođite sutra u 10:00.
ČOVJEK - Rekli ste da je radno vijreme od 08:00 do 16:00, zašto da ja dođem u 10:00?
Službenik  - Ovo vam je državna firma. Mi do 10:00 češemo jaja, tako da nema potrebe da dolazite ranije.

PUNICA

Smesne slike, mali, cigo, filim, ovo malo duse
Smesne slike mali cigo


Srela se dvojica prijatelja nakon dugo vremena.
 Prvi se požali - Ne znam šta da radim sa punicom. Prava je veštica.
Prijatelj ga upita - Pa jesi li probao da joj naudiš?
- Ma, jesam.
- Pa kako?
- Dao sam oglas u novinama sa njenim brojem telefona: „Seksualne usluge – jeftino!“
- Pa šta je bilo?
- Veštica je već kupila novi „mercedes“...


SESTRA I DOKTOR


Sestra zove doktora i govori:
 Lude slike,zezancije, zafrkancije
Lude slike 4
- Doktore, simulant iz sobe 108 je umro!
Doktor - E sad je stvarno pretjero...!!


LUDE BABE


Moderne frizure, frizer, nove frizure
Moderne frizure
Dvije bakice šetaju plazom i vide tipa zatrpanog u pijesku, samo mu ona stvar viri iz pijeska.
BAKICA 1 - E bas nema pravde!
BAKICA 2  -A zašto?
BAKICA 1  -Kad sam imala 20 godina to me je zanimalo.
Sa 30 godina sam uživala.
Sa 40 godina sam tražila.
Sa 50 godina sam plaćala.
Sa 60 godina sam molila Boga.
Sa 70 godina sam zaboravila.
A danas ova stvar raste u pijesku, a ja ne mogu ni da čučnem...!