01. 02. 2012.

SLIKE LUDE

SLIKE SMESNE


GOSPODIN

Smjesne slike, privatnost, lude babe
Smjesne slike privatnost

Izvinite,gospodine, da li znate kome pripada ovo jezero ?
- Ribolovačkom udruženju.
- Da li bi bilo kažnjivo kada bi tu pecao ribu?
- Ne. Bilo bi čudo.

MUJO I DJECA



Za doručak pita Mujo djecu:
 Smesne slike, pazi, decko, i adam se zajebo
Smesne slike pazi decko i adam se zajebo
- Djeco, ko hoće da jede, neka jede, a ko neće - ja mu dam marku.
DJECA - Hoćemo po marku.
Za ručak ponovo kaže Mujo:
- Ko hoće, neko jede, ko neće, ja mu dam marku.
DJECA - Hoćemo po marku.
Djeca sada imaju po dva dinara, ali ništa nisu jeli cijelog dana i
mrtvi su gladni.
Za večeru, opet će Mujo:
- Ko hoće da večera, mora da plati dvije marke!


FILOZOF I TEOLOG


 Smesne slike, 2
Smesne slike 2

Razgovaraju studenti filozof i teolog.
Teolog će - Filozof je slepac, koji u po noći bez svjetla u sobi traži crnu mačku koje nema!
A filozof će - Teolog je to isto a u istoj situaciji bi našao mačku!


WC

 Sjedim u miru u WC-u i obavljam "posao", kad začujem pitanje iz susjednog WC-a:
Smjesne frizure
Smjesne frizure
- Hej, kako si?
Nisam baš tip koji razgovara u muškom WC-u i ne znam šta mi bi da sam odgovorio:
- Odlično sam!
Uslijedilo je sljedeće pitanje:
- Šta radiš?
Kakvo li je to pitanje? U trenutku mi je bilo dosta čudno, pa sam odgovorio:
- Dakle, mislim da radim isto što i ti.
Pokušao sam da požurim sa poslom, kad začuh sljedeće pitanje:
- Mogu li doći kod tebe?
OK, ovo pitanje mi je bilo baš previše čudnog, ali pokušao sam da ostanem ljubazan. Zato sam odgovorio:
- Ne, trenutno sam stvarno zauzet!
Zatim ga čuh kako reče:
-Čuj, nazva ću te ponovo malo kasnije. Neki idiot sjedi pored mene i odgovara na moja pitanja!