08. 02. 2012.

ZAFRKANCIJE I SMESNE SLIKE

ZAFRKANCIJE I SMESNE SLIKE


Smjesne slike, kako, smrsati, vaga, kila
Smjesne slike kako smrsati

VIC STONOGA


- Dogovorile se životinje da naprave zabavu i između ostalih pozovu u goste i stonogu.
- Počela zurka,ali stonoge nema.
- Prodjose 1-2-3 sata, a stonoge i dalje nema.Svi se zabrinuše za stonogu,jer je zabava blizila kraju.
- Tek u 6 ujutro zeko izlazi i vidi stonogu na vratima pa je pita:
ZEKO - Pa,dobro,sta bi s tobom? Gdje si do sad!?
STONOGA - KO JE,BRE,NAPISAO-BRISI NOGE!!???


 VIC DJEČAK I PAPARAJ

Smesne, slike, opanci, zimska, oprema
Smesne slike opanci zimska oprema


Ostavio dječak dosadnog papagaja malo u frižider da ga nauci pameti za kaznu sto stalno "prica gluposti".
Nakon tri sati dječak otvara frižider i ima sta vidjeti:
DJEČAK -  Ma koga to moje okice vide?!
A papagaj će na to - Pingvina, pička ti materina!!!


VIC DJEVOJKA I MATORAC


Lude, frizure, frizura
Lude frizure
Sjedi djevojka u autobusu,sluša muziku,ulazi matorac i onda standardna fora:prvo je cima pet minuta za rukav,a onda:
MATORAC - Ajd,ustani da ja sjednem,mladja si...
DJEVOJKA - Aj' pali,budalo matora.
MATORAC - Slijedi uobičajeno psovanje:-..bem ti ja mamu i oca da ti ..bem...
DJEVOJKA opusteno - Kad možeš da j..es,možeš i da stojiš.


VIC POLICAJAC

Primjeti policija na autoputu automobil kojeg vozi neki muskarc 200 km na sat,iako je dozvoljeno 110 km na sat.
Smjesne slike, i tebe, ostavila zbog, nekog, majmuna
Smjesne slike i tebe ostavila zbog nekog majmuna
 Kad je policija pocela da ga prati,on jos vise dodao gas.
 Poslije sat vremena jurnjave on se predaje i staje.
 Prilazi mu POLICAJAC - E,prijatelju,ako mi sad das dobar izgovor za ovu jurnjavu pusticu te...
MUAKARAC - Znas sta,da ti iskreno kazem...moja zena je prije dva mjeseca pobjegla sa saobracajnim policajcem,pa kad sam vidio plava svjetla kako jure za mnom,pomislio sam da sad hoce da mi je vrati...


VIC MUJO U SAHARI
Sta radi Mujo u  Sahari?
Pa trazi Fatu Morganu!

VIC TRUDNICA
Pita djecak trudnicu:
-A sta ti je to?
-Stomak!
-A sta imas unutra?
-Bebu...
-A da li volis svoju bebu?
-Naravno
-Pa sto si je onda pojela glupacooo?